Sponsor worden?

Als sponsor van MHC Soest, maak je deel uit van een bloeiende club van spelers, ouders en fans die een passie hebben voor hockey. Je bijdrage helpt ons om de sport te bevorderen en groeikansen te bieden aan onze getalenteerde jeugdspelers.

Zichtbaarheid

We bieden verschillende sponsorcategorieën: Goud, Zilver en Brons. Deze categorieën bieden je de mogelijkheid om jouw bedrijf op verschillende niveaus te promoten. Als bordsponsor creëer je zichtbaarheid binnen onze club en op en langs onze velden. Hiermee bereik je niet alleen onze eigen leden, maar ook hun ouders en bezoekende teams en toeschouwers.

Hoe kun je sponsoren?

Het proces is eenvoudig! Neem contact op met onze sponsorcommissie en zij zullen je begeleiden bij het kiezen van de juiste sponsorcategorie en het bespreken van de voordelen die daarbij horen. We zijn flexibel en staan open voor jouw ideeën en wensen.

Bij MHC Soest zijn we dankbaar voor de steun van onze sponsors. Samen kunnen we onze doelen bereiken en meer mogelijkheden bieden voor onze jeugdspelers. ​MHC Soest dat zijn wij! Samen kunnen we de toekomst van onze vereniging vormgeven. We horen graag van je!