Keertje meedoen?

Wil je een keer meetrainen om te ervaren hoe het is om lid te zijn van MHC Soest? We bieden je graag de mogelijkheid. We heten iedereen van harte welkom! Of je nu 6 jaar oud bent of volwassen, beginner of ervaren speler.

Hoe werkt het?

Stuur een mailtje naar onze verenigingsmanager en wij nemen contact met je op. Dan bespreken we welke datum en tijd jou het beste uitkomen en bij welk team je een keertje mee kunt trainen. Heb je nog geen hockeystick en/of scheenbeschermers? Geen probleem, dat regelen wij voor je.

Heb je vragen over de club, het lidmaatschap, of wat je kunt verwachten? Kom meedoen; onze clubleden en coaches staan klaar om ze te beantwoorden.

Wacht niet langer!

Meld je aan en ontdek wat MHC Soest te bieden heeft. Hockeyen is leuk en toegankelijk voor iedereen en we kijken ernaar uit om jou te verwelkomen op het veld.